Melinas 5 års kalas m.m. Söndag 30/8 (Smått uppdatering..)

Firande av Melina samt bilder från imorse.

Firandet av Melina var trevligt. Hon fick MÅNGA paket, i alla fall enligt henne, och det känns ju bra det. Vi fick kakor och bulle, kaffe/saft samt cheesecake. Enligt min och Andreas smak var cheesecaken rätt söt, men det tyckte visst inte dem andra.

Melina fick blandade presenter
.

Av mig och Andreas fick hon en bok där hon kan lära sig stava samt färgpennor i alla möjliga nyanser, sån där 50-pack i plåtask.
Av mamma Marie fick hon en bok med hela alfabetet som hon får lära sig stava till samt en barbiedocka som hade lampor på sig som lyste om man tryckte på en knapp på ryggen.
Av mormor, morfar och Louise fick hon en stor griffeltavla på ställning, kritor av lite olika slag att skriva med på tavlan, plåster samt strumpor.
Av Rosita, Alicia och Micke fick hon foton på sig själv och Alicia samt ett par byxor och ett linne.
Av Johanna och David fick hon ett fönsterdraperi som hon själv får sätta ihop.
Av Kristina, Jonny, Jane och James fick hon en barbiedocka med lite blandade tillbehör.



Alicia med Melinas Pippi-docka och sina gummistövlar på sig.



Mona med Melinas och Maries katt Misse, som fortfarande inte är mer än en kattunge och som gillar att busa, rivas lite samt bitas.



Moster Johanna och Melina, som kramas.



Melina ska äntligen få tårta, Cheesecake tårta.



Melina, Alicia och Melinas 5-års tårta.



Katten Misse.



Melinas tårta, 5 år!



Andreas m. fl. i väntan på presentöppning.



Melina med presenten från Johanna och David.

Tack för ett trevligt kalas!


Lägger även in två bilder från i morse/ förmiddags.


Molgan, men även Mozart och lite av Andreas i bakgrunden. Jag lade mig på mattan eftersom jag var seg och hade lite ont i magen av den där roliga mensen.



Gladiolerna som Andreas plockade åt mig. Älskar dig.


Nu ska jag ta det lite lugnt lr så, men ha det så bra!

Kram

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0