Fort. Tisdag 4/8

Eftersom det förra inlägget inte var så värst roande, kommer jag nu med ett annat. Jag har inte mått perfekt idag, eftersom jag bland annat har det jobbigt med min allergi just nu, men efter lite medicin kan jag nu stå ut lite i alla fall.
Städade klart förut och sen kom älskling hem efter att ha övningskört rätt mycket.
Därpå gjorde han lite mat, Ost- och Skinksås med pasta till. Så gott och han ansåg att han kunde fixa maten samt nu diska, ett par timmar senare.
Sen tog vi en promenad här i Skänninge för att kolla runt lite, imorgon börjar nämligen Skänninge marken som pågår i 2 dagar, och förberedelserna har pågått här i Skänninge ett par dagar nu, så vi var lite nyfikna på hur långt de kommit. Och vi var inte de enda, så då träffade vi på lite folk att prata med. Rätt kul. Sen så tog vi en promenad upp till Mona och Sten och medan vi väntade på dem så satt vi och hade roligt utanför deras port. Snart kom dem och vi gick in och under tiden som vi drack kaffe och åt lite bröd och ost kollade vi på sommarens sista avsnitt av "Allsång på Skansen".


Vadstenagatan under sommaren.


Älskling, som är lite butt eftersom jag envisas med att ta kort på honom.


Himlen.


Grönskan.


Vadstenagatan samt lite solsken.


Fika hos Mona och Sten.


Svärföräldrarna.


Älskar dig..


Himlen på kvällen.

Älskar dig som fan älskling. Du betyder så mycket.



Peter.... Vi bryr oss fan i mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0