Söndag 30/8

Sitter här och är seg och slö. Lite ont vid äggstockarna, mens även om jag hade önskat att jag kunde slippa det.

En tvätt ligger i maskinen, vi kom fram till att vi hade samlat på oss endel på ett par dagar, jag har ju inte orkat tvätta så mycket, även om det känns som att vi tvättat ett par maskiner den här veckan? Jag vet inte. En mörk tvätt nu i alla fall.
Senare, eller ja, vid kl 15.00 ska vi ner och fira Melina. Inte så kul när man har ont och så, men hon blir så glad. Det regnar ute nu, så jag kan lova att om det fortsätter tar vi bilen ner, även om det inte är långt att gå.
Älskling var ute och klippte gräset förut och kom sen in med lite blommor till mig, Gladioler. Så gulligt av honom, det behövdes en omtanke.
Katterna tar det väl rätt lugnt, lite bus, men det kan vi inte undkomma.

Gårkvällen vart lyckad, vi hade det kul och trevligt med musik, dans och mat.

Orkar inte skriva mer nu, tyvärr, men ha det bra så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0