Väntar...

Här sitter jag och väntar på att tiden ska gå samt bävar lite för ikväll då jag ska jobba 16.00-21.00.
Lockar inte så jävla mycket. Ännu en kväll utan Andreas. Saknar de stunder att sitta och mysa på kvällen. När jag jobbar till 21.00 kommer man typ hem, duschar, äter och går och lägger sig. Hur kul låter det? Men vad jag har uppfattat det som får han jobba över idag med... de har jobbat över två dagar i rad redan... hur mycket jobb har de egentligen? Men det blir ju lite extra pengar åtminstonde.

Vid halv 11 blir det att åka iväg med Sandra in till Linköping ett par timmar innan praktiken för att hitta nåt att sätta på mig på Tisdag. Tror inte jag kommer hitta nåt jag gillar, men det får vi ju se.

(Föresten... Smaken efter att man borstat tänderna är underbar. Rent och fräscht i munnen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0