Underbar dag

Idag har det varit så skönt. Både vårt sällskap samt vädret. Mamma och Soffan kom ju och firade lite i efterskott eftersom både jag och Andreas har fyllt år. Som present fick vi en utemöbel. Jätte fint och då behöver inte vi lägga ut pengar på det. Sådana presenter som är perfekta. Jag fick även en topp av Soffan samt en klänning (toppen har jag testat tidigare, klänningen har jag aldrig sett). Båda var sådana som inte hon kunde ha för att de var för stora. Helt perfekt allt ihop. Älskar dem så mycket. Bilder på möbeln kommer senare. Vi var även ute och gick med dem samt åt lite och satt och solade. Saknar dem nu.
Efter att de åkt hem åkte vi och köpte sådana lampor som man kan ha i trädgården som har solceller så de laddar upp sig på dagarna och lyser på nätterna. Blir nog riktigt fint.



Nu framåt kvällen har Mona och Sten varit här så vi har suttit ute och druckit lite kaffe, pratat och Molgan och Mozart har fått chansen att vara ute lite. Det har de inte riktigt fått vara tidigare. Nu ligger båda katterna och vilar lite och Andreas diskar.



Funderar på om man skulle ta en promenad. Kvällen är ju ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0