Sjuk

Har egentligen praktik, den är inne på andra veckan, men idag behövde jag vara hemma.

Känner mig inte jätte kry just nu, hade 36,9 grader imorse som jag tar som gränsen till feber. Min morgontemp brukar annars ligga runt 36,5-36,6. Tror inte jag har någon feber riktigt nu, men känner mig inte på topp ändå. Får se hur jag mår imorgon, börjar i vilket fall som helst 16.00 imorrn. Har legat i soffan och glott på film, men kände att jag lika gärna kunde sitta här ett tag. Ringde till Änggården imorse och bad dem lämna en lapp till min handledare. Hade de gjort det? Nepp, för hon ringde vid halv 8 och frågade om jag hade försovit mig. Då fick jag förklara att jag är hemma eftersom jag har feber. Har även pratat med en lärare om tid då hon ska komma ut och besöka mig på min APU plats.

Sitter och drömmer. Inget mer sagt.



Nu kom posten precis och det var lite blandat idag, men altl bara till MIG.

Bilen in på besiktning den 5 Juni kl. 10.50. Perfekt. Har gått och väntat på en tid, även om det kostar lite.

Räkning.

Vinst inom Nordea på 250 kronor.

Paket på posten med växter jag beställt från www.bakker.se . Känns riktigt kul eftersom jag väntat och längtat.



Orkar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0