segt

Sitter och segar. Inte så kul, faktiskt.
Svårt att hitta på nåt när Andreas inte är hemma. Han kunde komma hem lite senare idag eftersom han och hans jobb skulle iväg och kolla på en annan varmförzinkning. Till på köpet visste han inte när han skulle komma hem, så vad ska man göra så länge? Blä. Skulle kunna plugga men vart finns lusten? Sätta mig i solen, men har inte riktigt ork till det heller.
På Måndag börjar min APU på Änggårdens hemtjänst. Vet inte riktigt hur det kommer bli. Kvinnan jag ska ha som handledare verkar väl sådär... har ju pratat med kontakter som säger att hon är väl lite speciell. Känns inte så lovande.

Imorgon kommer mamma och Soffan för att fira mig i efterhand. Ska bli riktigt kul. Saknar dem!

Måste även in till Linköping någon dag i helgen. Kolla lite begravningskläder samt lite till APU'n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0