En kopp kaffe, en rörmokare och solsken ute

Underbart med en kopp kaffe, en rörmokare och solsken ute.
Ni kanske förstår det efter allt tjaffs om rör till tvättmaskinen. Nu är dem här och fixar allt med den! Och dem frågar hur man vill ha det :).  Kommer sätta igång maskinen när dem har åkt och sen ska jag börja tvätta. Vi är i behov av det. Förhoppningsvis kan lite tvätt få torka ute om det fortfarande är sol ute då. Molgan tycker att rörmokaren är spännande och fick även hälsa på honom precis. Tur att de som kommer hit vill kela med mina katter, annars....ne, skojade bara.

Kaffe kände jag behov av, har typ druckit 4 koppar (enligt kaffebryggaren) nu. Har blivit en riktig kaffekärring enligt vissa.

Ute skiner solen underbart skönt. Förut var det 16 grader i solen, jag satt ute lite och pratade med Soffan, som var hemma idag eftersom hon hade sådan huvudvärk. Deras tvättmaskin kommer idag med.

Förut var jag hos tandläkaren. Gick snabbt och bra samt även billigt. De kollade krona på tanden jag rotfyllde i somras för att se så att den satt bra och så, perfekt. De tog även bort lite tandsten som jag hade samlat på mig. Det är bättre att passa på när man ändå är där. Gick inte på något, så skönt eftersom jag inte har så mycket pengar efter gårdagens händelse.
Boten är i alla fall betald nu, gjorde det igår när Andreas hade kommit hem. Känns skönt att inte ha det liggandes på mina axlar (inte ordagrannt).

Var ju även och firade Sten och Micke igår. Trevligt och enkelt, inte för mycket styr. Gott fika och även underbart väder på kvällen när jag gick hem. Ska nog lägga in någon bild. Tog nämligen några bilder när jag gick hem. Lite myspys.

Hade prov idag, MSK, Kommunikation samt Kön och sexualitet. Lite krångliga frågor och jag känner press på mig att fixa ett VG för att kunna få VG som betyg sen. Ligger nämligen runt VG nu. Hoppas på VG i de flesta ämnena och känns som att jag skulle kunna

Föresten är dessa rörmokare som vart här från Lundstedts jätte trevliga. Nyss bad han om att få låna en vattenskrapa för att skrapa bort vatten som runnit ut från en slang så att han inte skulle vända till det för mycket. Vilka skulle tänka och göra så? Det är inte varenda än iaf.

Blir så trött på denna dator och min överföringskabel.. går så segt...!!! Men jag får väl överleva. Måste föresten rensa mobilen på lite bilder tror jag.





Visst såg det mysigt ut?

Ska nog ta disken nu, vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0