Segt

Sitter och tar det lite lugnt nu. Inte så mycket ork.

Är smått förkyld, dock inte så illa just nu, och har haft mensvärk idag. Inte ett dugg roligt. Samt att jag sitter och saknar Shaggy typ hela dagarna när han är på jobbet.

Fredag-Lördag (12-13/9) var vi hos mamma och Soffan. Soffan fyllde ju 18 i Fredags. Gud vad snabbt det har gått. Tiden alltså.
Jag tror det blev en lyckad födelsedag. Vi åkte ner efter att Andreas slutat på jobbet, jag hämtade honom på jobbet. Kom ner rätt tidigt, då hade mamma inte kommit hem ännu, så vi passade på att tvätta min bil. Allt för att jag skulle kunna fylla i mina stenskott, och sen är det ju kul med en ren bil.
Sen kom mamma hem tillsammans med Diva.
Senare åkte vi in till Linköping, där vi mötte upp Soffan och Linda. Sedan åt vi på en restaurang som heter "Texas Longhorn" (tror jag). Riktigt god mat och härlig stämning, men prislappen var riktigt fin med, speciellt när man inte har så mycket pengar.
Var riktigt trött när vi kom hem sen.

På Lördagen kom Soffan in och väckte oss halv 9. Gud vad trött jag var då. Sedan gick vi ner för att hon skulle öppna presenterna... hon orkade inte öppna dem på fredagen. Hon verkade bli rätt glad över allt. Sedan frukost. Därpå fixade jag iordning allt så att allt var packat o klart. Riktigt skönt!
Sedan gick vi ut för att plocka lite och så. Jag fyllde i stenskotten, blev helt ok.
På hemvägen från mamma passerade vi pappas grav. Tvättade av gravstenen och rensade bort lite ogräs. Kändes inte kul alls, men det behövdes.


Håller på att packa hemma, men så tråkigt. Och inte ett dugg kul. Måste ta slut på äpplena vi har hemma med. Fick med oss från mamma. Kokte lite äpplemos igår och gjorde lite äpplemuffins idag.
Flyttar nästa helg, får nycklarna den 25 om det blir som beräknat.

Nu ska vi hem o mysa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0