Måndag- Tiden går långsamt

Sitter hos svärföräldrarna åter igen. Åter igen väntar jag även på att jag ska kunna åka och hämta Shaggy i Vadstena, men det är inte dags än. Melina går runt och pratar. Marie umgås med sin nya kille, Andreas. Fint namn :P.
Misan, svärföräldrarnas katt, har helt plötsligt kommit hem igen. Hon var borta i typ 1 månad lr lite mer och vi trodde att hon var död. Idag kom hon hem. Mager som bara den dock.

Fullt hjå med flytten och så. Har ringt runt och fixat massor. Sagt upp saker, flyttat saker... fullt upp helt enkelt. Har börjat packa lite långsamt, sådant man inte använder. Planerat. Men det blir nog bra sen.

Nu är bilen hemma igen. Det har den vart sen i onsdags. Känns riktigt bra. Den rullar på som bara den.

Just nu saknar jag Shaggy lite. Älskar honom så mycket. Ingen Elin utan Shaggy.

I Lördags firade min farbror Hans, som fyllde 50 år i somras. Fick god mat och hade trevligt sällskap. Fick även en "förlovningspresent" i efterhand, en jätte fin ljuslykta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0