Trött som fan.

Sitter och tänker. Saknar rätt många personer i  min närhet. Många som betyder så oerhört mycket. Är glad att jag bor med den jag älskar så mycket, även om jag också älskar mamma och syster så oerhört.
Saknar Johanna, som sitter i London. När kommer det nåt brev?! Jag får väl skicka iväg ett till.
Saknar mamma och syster så mycket. Ibland är det så tomt utan dem. Bara tänker. Dem är de sista jag vill förlora. Kommer ändå göra det någon gång. Vill inte.

Var inne i Linköping idag... eller ja, även nere i Rimforsa.
Kom in vid typ halv 10, hämtade upp Soffan i Lambohov på mammas jobb, sen till körskolan Ingelas. Där bokade hon in några körlektioner samt en teorilektion. Vad duktig du var, Soffan. Jag vet att det är jobbigt med nya saker.
Sedan in till stan ett litet tag, gick och kollade i affärer och pratade lite. Därpå åkte vi till Snoddas, där vi åt en välförtjänt lunch. Efter det drog vi ner till Rimforsa där vi var inne på Swedbank för att hämta Soffans id-kort och sen hem till mamma och Soffan, där Jack och Diva befann sig. Men dem fick allt stanna hemma när vi åkte vidare till stallet. Där stannade jag ett par timmar innan jag åkte hemåt.
Fick även pengar av Soffan. Hon är underbart snäll.

Nu sitter vi trötta hos svärföräldrarna. Har flyttat över en låt till mobilen, eftersom jag tog med installationscdn till mobilen för att kunna flytta över musik m.m från mamma. Ska nog åka hem snart, Shaggy skulle tvaga sig idag =).
Var inne och tankade lite förut med, bensinen låg ju på 12,14 nu.

Katterna är jobbiga hemma. Välter blommor, öppnar lådor, allt som jag inte orkar ta hand om. Hela tiden nåt. Pallar inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0