Butt

Nu står jag inte ut längre... folk som tror att dem är bäst, som tror att man finns där när dem inte har någon annan att umgås med, FÖR TILLFÄLLET. Jag pallar inte det längre. Snart ryker dem kontakterna.

Idag har det inte hänt så mycket. Gjorde av med lite av de äpplen jag fick med mig hem från mamma, de förvandlades till äpplemos med bitar i. Men mer måste göras med äpple i, har mer äpplen hemma.
Bakade även upp ett jästpaket, som annars bara skulle ligga och bli förstört. Blev lite bröd, Shaggy hade pratat om att han ville att jag skulle baka bröd.
Sandra och Johanna G dök upp, dem tar visst bara för givet. Det tillhör det jag inte gillar. Bara dyka upp, man kan gärna få slå en signal innan man kommer, tycker i alla fall jag. Det är inte alltid man har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0