Onsdag

Gud vad varmt det är ute. Riktigt jobbig värme, men bränna samtidigt =). Men mår rätt bra av det, är inte deppig i alla fall. Skönt det. Sommar. Solen gör mig rätt glad.

Ska hjälpa en kompis, Johanna G, om nån timme. Hon hade massa plugg just nu så ska försöka hjälpa henne lite med det. Se om jag kan något i alla fall. Hoppas det. Hon var så stressad så det känns bra om vi kan få något gjort i alla fall. Dricka lite saft under tiden. Saftkalas.

Är inte på mathumör idag... Inte när de är så varmt. Försökte äta innan jag gick till svärföräldrarna men det gick inte ner mycket. Gott men gick inte. Igår hade jag ingen matlust heller. Min mage är inte som den ska just nu. Allergin misstänker jag, kan gå ut i magen med. Sov innan Shaggy kom hem igår eftersom jag inte mår bra alls. Inget depp som sagt var men det beror på allergin och magen.

Katterna ligger och sover hemma hela tiden. Allt pga värmen. Stackarna men jag kan inte göra något, tyvärr. Men kela har jag gjort med dem idag. Härliga magar.

Sitter och lyssnar på musik och skriver här. Musik är härligt, vad vore livet utan musiken? Vet i fan. Just nu Gigi D'agostino i öronen. Lite remixer. Härligt ibland. Hade min period när jag bara lyssnade på trance, techno och dance. När man umgicks med andra människor. Men nu har ju livet gått vidare.

Saknar mina gamla vänner ibland. Hade som sagt var en period. Men den är borta nu. Farväl till allt det. Dem vännerna. De betydde mycket då. Men orkar inte tänka på det nu. Det var så jävla mycket skit. Man orkar inte det i längden. Kristoffer som förstörde sitt jävla liv med droger. Ja, jag kan sakna honom ibland men det är fan inte mycket. Sabina som var glad men som man inte kunde lita på. Önskar att hon kunde höra av sig någon gång. Men jag börjar ge upp. Jag orkar inte bry mig mer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas att du få en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 12:09:26
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: queenpeach

jag älskar värmen!
kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i sverige har :D

2008-05-28 @ 12:14:32
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0