Fredag

Sommar ute. Härligt. För en gångs skull är inte allergin jobbig. Bara konstig i magen men det är ingen nyhet.

Sitter hos Mona och Sten (svärföräldrarna) även idag. Har ju ingen dator och hit är det ju närmast. Hehe. Utnyttjar dem, men dem tackar inte nej. Jag är inte så elak. Tror dem tycker jag är bra i alla fall, och det känns skönt.

Har städat lite hemma idag, men orkade inte torka golven. Var så jävla varmt. Orkar knappt något då. Blir mest att ta det lugnt.
Kanske skulle försöka få lite mer färg. Har endel, men inte tillräckligt. Men har ingen lust att ligga och bränna mig. Så trist med soleksem. Men härligt att vara brun. Shaggy har bondbränna =P. Han är så gullig, min pluttis. Älskar honom, min snygging.

Gottis var ute och körde Celican förut. Kanske skulle be om o få testköra den nån gång. Vorde kul, men vi får se. Han borde lacka om den dock tycker jag. Men hans val. Det kommer väl nån gång det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0