Söndag

Idag åker jag och Shaggy hem från mamma och Soffan. Känns bra och även tråkigt... Skönt att komma hem till katterna och lägenheten, tråkigt att behöva åka. Jag som bara sitter hemma i veckorna. Det är inte ett dugg roligt men vad ska jag göra. Går bara och väntar på att Shaggy ska få sin semester snart... han får den vecka 29(-33). Det är ett tag kvar men jag får stå ut. En hel vecka att gå hemma och bara skräpa nu. Har tyvärr inga pengar annars hade jag kunnat åka in till Linköping någon dag. Sugen på att köpa linnen på HM, svarta och vita. Har bara 2 vita linnen, men inget sådant.
Allt är packat och klart här nu så jag behöver inte tänka på det i alla fall. Åker kustpilen in till Linköping idag... sen sitta och vänta en timme på nästa tåg till Mjölby, men vi får stå ut. Vi kommer i alla fall hem lite tidigare då och det känns bra. Och sen har vi ju varandra. Älskar dig, Shaggy. Det vet du.
Hem och se om katterna har överlevt helgen med Gottis, som skulle ta hand om dem. Tror dock det har gått bra, litar på honom.
Kanske skulle ta och köpa hem lite alkohol och sprit, som Shaggy och jag snackat om. Ha lite sånt hemma, kan vara roligt att bara plocka fram någon gång. Baileys i kaffet, namnam.
Den sista juni har jag gått arbetslös i hela 3 månader. Inte ett dugg roligt, men har gått rätt snabbt. Man har ju vant sig vid det, så det kommer ju säkert bli jobbigt när man ska börja plugga eller jobba sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0