Midsommarafton (fredag)

Är hemma hos mamma och soffan, jag och Shaggy. Gottis kollar till katterna hemma, hoppas det går bra. ¨
Seg och trött är jag, orkar inte mycket alls. Har käkat både mat och jordgubbar.
Vill mysa med min älskling, hoppas han vill det. Älskar honom.
Undra hur det gick för Johanna sen. Lite problem med killen tror jag. Inte roligt alls, tycker synd om henne. Han är inte riktigt klok.
Soffan ligger och tjattar om datorn på sängen. Blablabla.
Har vart ute och kört lite med. Skönt, men blir så segt tycker jag, ibland.
Sitter och fryser lite smått även, fönstret står öppet och jag orkar inte stänga. Orkar inte be någon göra det heller.
Borde köpa mig en bil.
Shaggy fick mycket lön den här månaden föresten, hoppas på en förlovning i sommar. Ska in den sista juni och prata med dem på arbetsförmedlingen gällande ungdomsgarantin. Behöver pengarna!!!
Har föresten fixat cv nu, hittade en perfekt sida på nätet där dem hjälpte mig med det. Har sökt några jobb till på köpet.
Sitter och lyssnar på musik. Soffan och Shaggy ligger och kollar in varandras mobiler, roande, eller inte. Lockar inte så mycket.
Blir nog en tidig kväll idag. Är trött som fan. Eller om man ska se om det finns något normalt kaffe (inte snabbkaffe) hemma.
Nu tjattar Soffan så jag ska väl gå och busa med Shaggy.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0