Torsdag

Sitter och tar en liten paus... har vart ute och målat vitt idag igen, runt tre fönster varav det ena är stort fönster (som 2 typ). Klättrat runt på en liten stege =). Hade säkert varit jätte kul att se, eller inte. Lite jobbigt och blev färg på väggarna, så mamma får fylla i där sen. Har även städat syrrans badrum, när städade du där senast?!

Igår kväll hämtade jag syrran och en annan stalltjej i stallet. Passade på att köra bil när jag har möjligheten och kändes bra. Kände att jag nog skulle kört något innan jag ska hem till Mjölby och Skänninge imorrn. Ska tanka på bilen lite åt mamma också, med typ 200-300 kronor. Alltid något, men bensinen kostar ju som fan.
Funderar på att stanna till hos Mona och Sten en snabbis imorrn med, hinner nog det om jag ska vara på arbetsförmedlingen runt 10.00 och hämta Shaggy i Vadstena vid 13.00. Skönt att jag får låna mammas bil. 

Känns så bra att vara förlovad med min älskling. Ett bevis på kärlek, och att det funkar. Älskar honom så oerhört mycket! Han, mamma och Soffan är dem som betyder allt. Och katterna såklart... inget utan dem heller, mina bebisar. Dem är ju så söta och underbart mysiga.

Jag längtar knappt tillbaka till de gamla tiderna, trivs med nuet.

Ska snart gå och äta lite, mamma fixar mannagrynsgröt. Helt ok! Men nu har jag ätit, druckit min juice och sitter med min underbara kopp kaffe. Lyssnar på "Don't cry" med Guns N' Roses... Härligt. Den väcker minnen.

Undra vad man ska lyssna på i bilen imorrn?! Blir ju ändå en bit att åka själv. Skönt med musik då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0