Torsdag- Varmt!!

Så jävla varmt ute idag. Nu har sommaren kommit igen och det är jobbigt. Orkar inte det just nu. Idag har vi vart inne rätt mycket, man orkar ju som sagt var inte så mycket. Katterna har bara legat och sovit idag. Vi tvättade lite förut med, men det var inte så mycket tvätt.

Imorrn ska vi ev. in till Mjölby ett tag. Shaggy skulle kolla ett spel som han är sugen på att köpa till x-box/playstation(?) och jag ska kolla på Expert för att kolla om de kan bränna över vhs till dvd och hur mycket det kostar. Har ju film på mig och Soffan när vi var små. Kul att ha hemma med, vhs kommer ju inte hålla länge till.

Är så lycklig med Shaggy. Älskar honom så oerhört mycket. Snart har vi hållt ihop i två år. Två hela år. Och snart förlovade i en månad. Bott ihop i ca. 1½ år snart. Underbart. Vill inte tänka på att jag skulle kunna förlora honom. Mitt liv är tänkt att vara med honom. Han finns alltid där för mig o jag hoppas att han känner att jag alltid finns där för honom. Känner mig så säker med honom. Vill ha barn med honom, vill ha allt med honom.

Vi satte upp oss på intresseanmälan på en tvåa på bottenvåning på Trojan idag. Får se hur den ser ut i alla fall. Vore underbart att bo på bottenvåning. Ha möjlighet till uteplats. Kunna grilla ute osv. På sommaren osv. Fixa iordning nåt fint. Och skönt med en lägenhet på bottenvåning vore skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0