Onsdag - Varmt än!

Sitter och är varm och trött. Orkar inget idag heller.

Igår var vi inne i Linköping. Det gick bra för Shaggy hos öronläkaren. Han ska bli kallad till operation senare.  Var nåt med nåt ben inne i örat tror jag, men vet ju inte helt säkert. Köpte även nya flippfloppare. Hehe. Sen käkade vi på mc donalds (ännu två nya coca cola glas), nu har vi fyra likadana glas. Sen till Shaggys farbror Arne, nu vet jag var de bor exakt.
När vi kom hem var vi bara hemma en liten stund och sen iväg med Rosita, Micke och Alicia och bada. Var riktigt trevligt och skönt. Men Vättern är kall att bada i, det tyckte även Alicia, som mest satt i sanden med sin hink och spade.
Även kvällen hemma var mysig, kändes bra älskling.
Marie och Melinas kisse  dog igår, vet inte riktigt vad det var med den och det får vi nog inte reda på heller.

Idag har vi i stort sett bara tagit det lugnt. Jag har inte mått bra psykiskt, vet inte vad det var med mig. Inte kul att känna så. Gråtit massor. men det är sådant som kommer och går och kan inte göra något åt det, vad jag vet och känner. Så vi har tagit det rätt lugnt hemma. Jag har suttit lite i solen och löst korsord. Fick lite färg, men inte mycket alls. Men vid sådana tillfällen är jag glad att jag har Shaggy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0