Måndag- Varmt!

Genomsvett idag... det är riktigt jobbigt med värmen. Jag orkar inte riktigt. Det tar på krafterna som bara den. Somnade idag hemma i dubbelsängen medans Shaggy satt och kollade på tv:n. Sov riktigt skönt. Sedan var det värmeåska ute... låg och lyssnade på det.
Har ju ingen persienn i stora fönstret hemma och det finns ju inget som skyddar mot värmen, så idag köpte vi vitt tyg så jag kunde sy breda gardiner dit. Det skyddar lite och blev rätt fint. Shaggy fick hjälpa till att nåla tyget =P. Men han var duktig.

Imorrn ska vi in till Linköping, Shaggy ska till öronläkaren på US. Blir väl ev. Jag, Shaggy, Mona, Sten och Shaggys syster Louise. Sen ska vi till Skopunkten (mina flippflopp gick sönder helt idag). Sen till Sten bror Arne med familj ett tag, blir nog bra. Ut och åka lite iaf.

Igår kom Soffans vovve hem. Diva, vilket namn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0