Lördag- Varmt!

Varmt än... och det är riktigt jobbigt.

Igår hjälpte jag svägerskan att städa hennes lägenhet, riktigt stökigt. Men vi kom en bit på vägen och det känns bra det. Tror hon tycker det är skönt det med.
Senare på kvällen var jag ute och tog lite. Riktigt gott och hade rätt så kul. Dansade inget, men det överlever jag nog.
Var även på systemet igår och köpte hem lite gottigott. Liten Baileys och en "päron-likör/konjak" som heter typ Xante. Den kan jag verkligen rekommendera, till och med jag gillar den. Och den räcker ett tag förhoppningsvis eftersom man inte tar så mycket av den.
Shaggy köpte även en fin vit sommarklänning igår åt mig (halterneck) och ett fint linne (grönt med lite spets typ) på JC. 124 kroner tillsammans.

Soffan har fått för sig att hon ska ha hund, så hon har köpt en.. Jag tycker inte det låter så bra men det är ju hennes val. Hon har inte gått ut skolan eller något än. Hur ska det funka på dagarna när hon inte är hemma?! Men det får ju hon lösa, inte mitt problem. Så nu var dem och köpte massa saker till den, för hennes pengar som tur är! Så att inte mamma behöver betala det.

Idag tar vi det bara lugnt. Man orkar inte göra så mycket annat. Ett tag snackade vi om att vi skulle ut till Vadstena, men vi orkade inte riktigt. Ikväll blir det att äta god mat, har nog planerat att ha kött med nån sorts potatis och tzatsiki till.
Vi var på ett museum här i Skänninge med, med Melina och Marie. Riktigt trevligt och kul att kolla på något. Har ju ändå inte sett så mycket här i Skänninge. Var även lite loppis på torget som är kul att gå och kolla på.

Älskar Shaggy så mycket. Han är mitt allt. Livet har förändrats sen jag träffade honom.

Har knappt badat något i sommar. Lite trist, men hade varit lättare om jag haft en bil.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0