Fredag-Lördag Natt

Borde nog sova snart, men väntar på att min älskling ska se klart på "The ring 2". Vill inte lägga mig själv nu när jag äntligen har honom här. Så som jag väntat.
Åkte ju hem ett tag idag. Städade av lägenheten, vattnade blommor och gjorde iordning allt. Sen stack jag och hämtade Shaggy på jobbet, spöregn ute då. Sen hem till Mona och Sten där vi satt ett tag, riktigt trist om jag ska vara ärlig. Sen in till Second hand i Motala, där vi gick runt och kollade ett tag. Hade nog köpt något om jag hade haft pengar, men har inget i stort sett just nu, lever riktigt billigt. Sen hem till Rimforsa igen. Hämtade syrran i stallet på vägen, där jag även lämnat av henne på morgonen. Grillade på kvällen, med färsk potatis till! Gud vad gott det var. Riktigt mumma. 
Suttit och spelat poker på datorn nu.. man fastnar i det när man satt igång, men inget som kostar mig några pengar i alla fall, glad för det. 
Känns bra att älsklingen är här nu, känns underbart rent ut sagt! Krypa ner i sängen med honom ikväll, har inte gjort det på 3 nätter. 
Men det gick i alla fall bra att köra bil idag förutom att jag var riktigt trött när vi kom hem. 
Imorgon blir det väl att måla eller bara ta det lite lugnt. Mamma ska väl toppa mitt hår någon gång i helgen med har vi snackat om, det behövs! 
Inget mer som hänt idag vad jag kommer ihåg just nu.
Jo, dem asfalterade om hemma utanför Konsum men inget stort precis...hehe...!
Var även inne och lämnade pappret till arbetsförmedlingen, dem skulle fixa resten så att det kom till Försäkringskassan osv. Nu väntar jag bara på pengarna, de är efterlängtade!
Undra hur långt det är kvar av filmen, börjar bli trött men orkar inte tjatta på gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0