Fredag kväll

Sitter hos svärföräldrarna, vi firade dem lite idag. Dem firade sin bröllopsdags igår egentligen, men vi tog det idag. 37 år gifta. Inte illa. Sen frågade Shaggys yngsta syster när vi ska gifta oss, känns lite konstigt. Vi får se när det kommer =P. Åkte hem från mamma och Soffan i Onsdags, men åker dit på Måndag igen. Mamma fyller ju på Tisdag, 48 år. Känns lite konstigt. Hon var 28 år när jag föddes. Har gått snabbt, tror jag. I alla fall för hennes del måste det ju kännas så. Ett barn som vuxit så mycket. Och sen Soffan med. "Kia" kallade jag henne när jag var liten. Och jag kallade mig själv "Eje/Eja". Hehe... där har vi smeknamn. Ska föresten ta hem filmerna med mig och Soffan och ta med mig till Expert och kolla om dem kan kopiera över till dvd. Kan faktiskt tänka mig att lägga lite på det och få över dem filmerna.. vore kul att ha dem hemma. Hemmafilmer. Mysiga minnen. Pappa och mamma som filmat. Jag och Shaggy satt och kollade dem filmerna när vi var hos mamma. Jag tror han gillade dem lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0