Torsdag - Deppdag

Idag har jag deppdag. Orkar inget och vill i stort sett inget. Låter inte kul, va?! Vill bara deppa.

Shaggy var så snäll förut och bakade "äpplekaka". Hade äpplen som höll på att bli fula. Älskar min älskling.

Saknar mamma lite. Har inte ringt på ett par dagar, men tror vi båda överlever. Hon jobbar ju och har sig.

Nästa vecka börjar Shaggy jobba igen. Känns inte ett dugg kul.
  • På Tisdag ska jag köra in Sten till Lungmedicin på US i Linköping.
  • På Onsdag ska jag in med Röda faran till doktorn igen. Då ska ABS-lampan fixas. Och jag behöver inte betala något!!
Går och väntar på mina pengar. Har inte mycket nu, men känner att jag ändå överlever. Behöver inte så mycket pengar just nu. Det är ju ingen kris. Och nästa månad ska vi väl snåla lite så vi har råd till flytten.

Den 12 September fyller Soffan 18 år. Undra vad man ska köpa åt henne? Jag vet inte, har ingen idé alls. "Flytta hemifrån" saker har både jag och Soffan efter pappa, så det behöver jag inte köpa iaf. Men har lite små tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0