Söndag

Imorgon kommer dem och gör en förbesiktning på vår lägenhet... lite nervöst men kommer säkert gå bra. Har städat hela lägenheten idag (typ), känns trevligast så.

Bilen är inne på verkstaden än. Dem ska ju fixa abs-lampan som lyser hela tiden då jag kör, men Appelskogs har inte kommit fram till vad som kan vara fel, så den ska in till Biva (Saab lr nåt sådant) imorgon. Hoppas de kan lösa det där då. Vill ju ha hem Röda faran, saknar henne.
Har haft två "lånebilar" sen Onsdags då jag var inne och lämnade henne. Först en Peugeuot 207 turbo (snorgrön och riktigt fräck) sen en Peugeuot 207 5-dörrars Diesel, som jag har fortfarande. Fördelen är ju att jag får testköra lite olika då.

Förut var vi uppe vid Shaggys systers grav, Theres som hon hette. Dog när hon var ett par timmar gammal. Minns dock inte året just nu.

Imorgon startar Shaggys teorilektioner. Ska hämta honom efter den. Skönt att han äntligen ska sätta igång med det.

Är lite smått förkyld, igår mådde jag inte speciellt bra. Hade dunderhuvudvärk osv.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0