Onsdag- Evigheter sedan jag skrev

Nu har jag inte skrivit på evigheter, sorry. Har inte riktigt haft ork och möjlighet till dator. Har hänt rätt mycket sedan sist. Ni fattar inte...!

Förra veckan var det Skänninge Marken. På Onsdag gick jag och Shaggy mest tillsammans. Mysigt! Sedan kom Linda på Torsdagen, en lyckad dag. Jag tror att vi båda hade rätt kul. Shoppade lite.

På Fredagen hämtade jag hem min nya Röda faran, en Saab 9000 turbo från 1996. En röd bil. Hon har dock vart hos doktorn igår, centrallåset funkade inte som det skulle riktigt... Sen lyser ABS lampan, men ska in till verkstaden på onsdag nästa vecka så ska det fixas. Passar på med allt nu när jag har 1 månads garanti. Skatten betalade jag igår, nu väntar jag bara på att få hem försäkringspapprena.

Idag var vi och kollade på en ny lägenhet, kanske har nämnt den tidigare, tror det men minns ej =P. En tvåa på bottenvåning?! Nu ska vi bara ha en förbesiktning på våran nuvarande lägenhet. Lite nervöst men går nog bra. Isf flyttar vi den 1 oktober. Känns riktigt spännande.. ok, lite högre hyra men då är ju elen inräknad. Och nu har jag ju bilen så de blir enklare att bo där uppe. En bit från affären osv.

Saknar pappa som bara den. Lyssnar på en låt som påminner om honom just nu. Inte riktigt texten, men lyssnade på den under tiden han var försvunnen/dog. Det är hårt att lyssna på den, även om det är lättare nu än då. Kunde inte höra den på länge.. låten är "Ska vi gå hem till dig" med Miio. Lyssnade på den på repeat samma kväll (tror jag det var). Om och om igen. Har kämpat med att kunna lyssna på den, men den påminner ändå om allt med pappa. Kommer aldrig att glömma det, Aldrig.
Ibland önskar jag att du inte vore borta pappa, just nu har jag nästan tårar i ögonen. Vill kunna se dig, höra din röst. Se dina rörelser. Låter kanske som en kärleksförklaring, men ändå inte det. Faderskärlek kanske. Önskar att det inte hade blivit så här. Behöver din kärlek, pappa. Nu. Fan...! =''(. Snälla, kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0