Fredag - Dagsutflykt till mamma och Soffan

Idag visst vi inte vad vi skulle hitta på. Jag var sugen på att åka ut o åka, så vi kom fram till att vi tar en tripp till mamma, Soffan och Diva i Rimforsa. Skönt att bara komma iväg lite. Men just nu jobbar mamma. Hon vet inte att vi är här =P. Hehe. Och det är härligt att bara åka iväg, jag och Shaggy. En skön och lugn stund. I Röda faran. Min flicka.

Längtar till flytten. För den borde bli av, tror inte det blir något problem med förbesiktningen. Så då blir det att fixa kartonger och packa...heltidsarbete medan karln jobbar. Vi får väl hoppas att jag har tid med allt.  

Inplanerat än så länge:

Lördag 16/8 : Fira Shaggys syster Rosita som fyller 32 år.

Måndag 18/8 : Vara hemma för att vaktmästarna ska kolla ventilationen.

Tisdag 19/8 : In till Linköping med svärföräldrarna.

Onsdag 20/8 : In till Linköping med bilen till Appelskogs. Ev hälsa på farmor under tiden. 

Söndag 24/8 : Fira Shaggys syster Johanna som fyller 20 år.

Måndag 25/8 : Vara hemma för att Bostadsbolaget kommer och gör förbesiktning.  
 
 
Genom detta hör ni ju att det händer lite nu ett tag. Lite jobbigt, om jag ska vara ärlig. Slappna av, vad är det?!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0